دستگاه پلمپ پدالی پنوماتیک دستی اتوماتیک

دستگاه دوخت پدالی پنوماتیک دستی و اتوماتیک چیست دستگاه دوخت کیسه ای پنوماتیک چیست و به چه دردی میخورد نحوه کار دستگاه پرس پلاستیک نایلون خانگی شرکتی سایز بزرگ کوچک 2020 انواع دستگاه دوخت پلاستیک باطری خور شارجی شارزی برقی دستی اتوماتیک دستگاه دوخت رومیزی مدل ۵۰ سانت تایمر دار سفید خال خالی

 

 دستگاه دوخت پدالی پنوماتیک دستی و اتوماتیک چیست

 

دستگاه دوخت پدالی پنوماتیک دستی و اتوماتیک چیست

 

 

دستگاه دوخت و پرس نایلون یکی از لازمه های صنعت بسته بندی می باشد. از دستگاهدوخت پلاستیک در مدل های متفاوت در صنعت و خطوط تولید مختف بهره گرفته می شود. دستگاه های دوخت پرس قابلیت پرس انواع نایلون ها با جنس های متفاوت شامل نایلون، ترسبافون، فویل آلومنیوم، سلفون، متالایز، وی پک، کیسه های حجیم و سنگین و پلی آمید و پلی اتیلن و .. را داشته و در واحد های تولیدی کوچک و بزرگ، کارخانجات صنعتی، فروشگاه های زنجیره ای و هایپر مارکت ها، سوپر مارکت ها، مشاغل خانگی و .. قابل استفاده می باشد. دستگاه پلمپ دوخت خانگی بصورت دوخت دستی، دوخت رومیزی،  پرس پدالی و دوخت ریلی، مگنتی، پنوماتیک، پرتابل و .. موجود می باشند که با توجه به کارایی در صنایع مختلف مورد مصرف قرار می گیرند.

 

 

 

 


دستگاه دوخت دستی :

دوخت دستی کوچکترین و ساده ترین دستگاه کاربردی می باشد که بصورت رومیزی در صنعت بسته بندی مورد استفاده قرار می گیرد و قابلیت پرس نایلون (با محدودیت بسته بندی در روز) را دارد. دستگاه دوخت دستی سبک و قابل حمل بوده و در ابعاد دوخت 20 سانتی متر تا 100 سانتی متر موجود هستند. دستگاه دوخت دستی رومیزی در دو مدل کاتر دار و بدون کاتر می باشد که در مدل دوخت دستی کاتر دار می توان اضافات نایلون را بعد از پرس با کاتر برش زد. دستگاه دوخت دستی بصورت لحظه ای گرم می باشد و در مصرف برق بسیار بهینه ودر قیمت بسیار مقرون به صرفه می باشد.

 

دستگاه دوخت نایلون پرتابل :

دوخت پرتابل به سهولت قابل جابجایی و حمل و نقل می باشد. دوخت پرتابل برای پرس کیسه های سنگین وزن و حجیم که جابجایی آن ها دشوار می باشد، استفاده می شود. دوخت پرتابل به دلیل داشتن های فک های دائم الگرم قابلیت دوخت نایلون با جنس فویل آلومینیوم(متالایز) را دارد و در دو مدل 30 و 40 سانت موجود می باشند.


دستگاه دوخت پدالی:

دوخت های پدالی مدل های متفاوتی دارند و با توجه به نیاز متقاضی مورد مصرف قرار می گیرند. دستگاه پرس پدالی یکی از پر کاربرد ترین دستگاه های دوخت می باشند که در تمامی صنایع و صنعت بسته بندی مورد مصرف قرار می گیرند. اپراتوری راحت، قیمت مناسب و مصرف برق پایین دستگاه، کاربران را به سمت استفاده از این دستگاه های پدالی سوق می دهد.


انواع دستگاه پدالی :

1- دستگاه دوخت پدالی آلومینیومی

2- دستگاه دوخت پدالی المنتی

3- دستگاه دوخت برنجی

4-  دستگاه دوخت پدالی پنوماتیک

5- دوخت مگنتی

 

دستگاه دوخت پدالی آلومینیومی :

دوخت آلومینیومی به دو صورت رومیزی و ایستاده موجود می باشد. دستگاه دوخت پدالی آلومینیومی ایستاده باعث سهولت استفاده کاربران از دستگاه می شود. پرس پدالی آلومینیومی بصورت لحظه ای گرم بوده و مصرف برق در این پرس آلومینیومی بسیار بهینه و از لحاظ قیمت بسیار مقرون به صرفه می باشد. دستگاه پرس آلومینیومی در اندازه های متفاوت 30، 40، 50، 60، 80  و 100 سانت موجود می باشند. کارکرد دستگاه دوخت پدالی آلومینیومی به اینصورت می باشد که نایلون حاوی محصول، بین فک حرارتی دستگاه قرار گرفته و با فشار دادن پدال توسط اپراتور،  فک بالایی دستگاه به سمت پایین هدایت شده و کار پرس و پلمپ را انجام خواهد داد.  عرض دوخت و پرس دستگاه دوخت آلومینیومی 2 میلی متر می باشد.

 

دستگاه دوخت پدالی پنوماتیک دستی و اتوماتیک چیست

 


دستگاه دوخت پدالی المنتی چدنی :

عملکرد دوخت پدالی المنتی مشابه دوخت پدالی آلومینیومی می باشد با این تفاوت که  قدرت، کیفیت و عرض دوخت دستگاه پدالی المنتی بالاتر بوده و قابلیت دوخت و پرس نازک ترین تا ضخیم ترین نایلون ها را دارا می باشد. دستگاه دوخت پدالی المنتی چدنی در ابعاد متفاوت 35، 45 ، 65، 80 سانت در دو نوع مدل تک فک و دو فک حرارتی موجود می باشد. و در بعضی از مدل های دستگاه پرس پدالی چدنی قابلیت نصب تاریخ زن بر روی این دستگاه جهت دوخت و چاپ بطور همزمان ممکن می باشد.


دستگاه پدالی برنجی :

کارکرد دوخت پدالی برنجی مشابه دستگاه دوخت پدالی المنتی می باشد با این تفاوت که بجای تایمر لحظه ای دارای ترموستات دما  می باشد. دستگاه دوخت پدالی برنجی با توجه به دائم الگرم بودن قابلیت دوخت انواع پاکت های ضخیم مانند متالایز (فویل آلومینیومی) و .. دارا می باشد. عرض دوخت و پرس دستگاه برنجی 13 میلی متر و دارای دوخت شطرنجی می باشد. دستگاه دوخت پدالی برنجی در ابعاد 30 و 40 سانت موجود می باشند.


دستگاه دوخت مگنتی :

عملکرد دستگاه مگنتی بصورت فرمان سه گانه توسط نیروی مغناطیسی و مگنت انجام می پذیرد. نحوه کارکرد دستگاه مگنتی به سه صورت دستی، پدالی، اتوماتیک می باشد. در روش دستی با فشار دادن دکمه نصب شده بر روی دستگاه، فک دستگاه جهت دوخت و پرس به سمت پایین هدایت می شود. در روش  پدالی با فشار پدال توسط اپراتور کار پرس انجام می شود و در روش اتوماتیک، زمان پایین آمدن فک را تنظیم کرده به بصورت خودکار فک به سمت پایین جهت پرس هدایت می شود.

 

دستگاه دوخت پدالی پنوماتیک :

در دستگاه دوخت پدالی پنوماتیک نیروی لازم جهت حرکت فک توسط کمپرسور (کمپرسور هوا) تامین می گردد. سرعت عملکرد بالا و اپراتوری راحت دستگاه، سبب افزایش راندمان و توان و سرعت بسته بندی دستگاه می گردد.

دستگاه دوخت پدالی پنوماتیک بصورت عمودی یا افقی با توجه به سفارش مشتری قابل ساخت می باشد. یکی از مزایای استفاده از دستگاه دوخت پدالی پنوماتیک قابلیت افزودن تزریق گاز همزمان جهت دوخت و افزایش ماندگاری محصول می باشد.

نويسنده: dastgahpolompplastik ? تاريخ: یک شنبه 27 مهر 1399برچسب:دستگاه دوخت پدالی پنوماتیک دستی,پلمپ پلاستیک, ? موضوع: <-CategoryName-> ?

دستگاه دوخت کیسه ای پنوماتیک :

 دوخت کیسه ای پنوماتیک قدرت و کیفیت دوخت بسیار بالایی داشته و برای محصولات سنگین وزن و کیسه های ضخیم مورد استفاده قرار می گیرد. کارکرد دستگاه دوخت کیسه ای پنوماتیک به اینصورت می باشد که پاکت پر شده بر روی کانوایر(نوار نقاله) دستگاه قرار می گیرد و توسط فک دستگاه کار دوخت و پرس انجام می شود. در دستگاه سیل کیسه ای پنوماتیک، عملیات خنک سازی و حرکت فک با نیروی پنوماتیک توسط کمپرسور هوا انجام می شود.

معرفی جامع دستگاه های دوخت پلاستیک

دستگاه دوخت ریلی :

دوخت ریلی حرارتی یا دستگاه دوخت غلطکی یکی از دستگاه های پرکاربرد در صنعت بسته بندی می باشد که علاوه بر عملکرد بالا و قیمت مناسب،  هزینه تعمییر و نگهداری بسیار پایینی دارد.

از قابلیت دستگاه های دوخت ریلی تنظیم دما و سرعت دستگاه، متناسب با جنس نایلون می باشد.  مدل هایی از دستگاه دوخت ریلی قابلیت درج تاریخ جانبی (تولید، انقضا، قیمت) بر روی محصولات، همزمان جهت دوخت و پرس را دارند. دستگاه های دوخت ریلی ممتد در دو نوع جنس رنگی و استیل موجود می باشند

از دستگاه دوخت ریلی غلطکی در واحد های تولیدی کوچک و بزرگ، کارگاه ها، واحد های صنعتی و .. بهره گرفته می شود. دستگاه دوخت ریلی در صنایع صنعتی، خودویی، دارویی، بهداشتی، غذایی، دامپروری، مشاغل خانگی و .. مانند خشکبار، حبوبات، مایعات، سبزیجات، میوه جات شیرینی جات، صیفی جات، دامی، پروئینی و .. مورد استفاده قرار می گیرد.

انواع دستگاه های دوخت ریلی غلطکی :

1- دوخت ریلی یا ممتد رومیزی

2- دوخت ریلی یا ممتد با پایه

3- دوخت ریلی یا ممتد عمودی

4- دوخت ریلی یا ممتد با تزریق گاز

5- دوخت ریلی یا ممتد دمنده

6- دوخت ریلی یا ممتد مکنده

7- دوخت ریلی یا ممتد صنعتی

دستگاه دوخت ریلی رومیزی یا افقی :

طرز کار دستگاه دوخت ریلی رومیزی به این صورت می باشد که ابتدا لبه ی پاکت را بین المنت کوره ای دستگاه قرار داده طوری که سنگینی محصول توسط نوار نقاله دستگاه حمل می شود. دستگاه دوخت غلطکی با 10 میلی متر عرض دوخت، توانایی حمل 5 کیلو گرم سنگینی محصول را دارد و سرعت نوار نقاله 0 تا 16 متر بر دقیقه می باشد که با توجه سرعت کار و ضخامت پاکت قابل تغییر می باشد.

دستگاه دوخت ریلی با پایه :

عملکرد دستگاه دوخت ریلی با پایه مانند دستگاه دوخت ریلی رومیزی می باشد. دستگاه دوخت ریلی با پایه به دلیل داشتن چرخ هایی زیر پایه قابلیت جابجایی و حمل و نقل را دارد. زمانی که دستگاه در یک قسمت مشخص مستقر نبوده و نیاز به جابجایی باشد از دستگاه دوخت ریلی با پایه استفاده می کنیم.

 

 

 

 

دوخت ریلی عمودی :

کارکرد و ماهیت دستگاه سیل ریلی عمودی مانند دستگاه ریلی رومیزی و ریلی ایستاده می باشد دستگاه دوخت ریلی عمودی برای محصولاتی که حاوی مایعات یا پودر بسیار ریز هستند مورد استفاده قرار می گیرد. از دستگاه ریلی عمودی می توان بطور جداگانه بصورت افقی هم بصورت عمودی بهره گرفت به همین دلیل دستگاه دوخت ریلی عمودی را دو منظوره می نامند و بصورت رومیزی می توان از آن بهره گرفت.

دستگاه دوخت ریلی با تزریق گاز :

دستگاه دوخت ریلی رومیزی با تزریق گاز مانند دستگاه های دوخت ریلی نامبرده فوق می باشد با این تفاوت که قابلیت تززیق گاز برای افزایش ماندگاری و عدم فاسد پذیری مواد غذایی دارد. عملکرد این دستگاه به این صورت می باشد که بعد از تزریق گاز عملیات دوخت و پرس نیز انجام می شود. این نوع مدل دوخت ریلی یکی از به روز ترین و کارامدترین دستگاه دوخت ریلی می باشد. گاز تزریقی به محصولات غذایی مانند نیتروژن، ازت، هلیوم، آرگون و .. یا گازهای ترکیبی بوده که با توجه به نوع محصول به تشخیص مهندس صنایع غذایی به محصولات تزریق می شود.

دستگاه دوخت ریلی دمنده :

دستگاه دوخت ریلی دمنده نمونه ای از دستگاه های دوخت ریلی نامبرده شده فوق می باشند با این تفاوت که بعد از تزریق هوا (از طریق سوکت تعبیه شده ابتدای دستگاه )درون پاکت، عملیات دوخت و پرس  انجام می شود و این نوع بسته بندی همانند ضربه گیر و محافظ محصول عمل  می نماید. از دستگاه دوخت ریلی دمنده برای محصولاتی که شکننده و ترد هستند و آسیب پذیری بیشتری دارند استفاده می شود.

دستگاه دوخت ریلی مکنده :

دوخت ریلی مکنده مانند دستگاه های نامبرده فوق می باشد با این تفاوت که همزمان جهت پرس و دوخت هوای درون پاکت را خالی (خلا) می کند و محصول نهایی بسته بندی بصورت وکیوم شده در می آید. عملکرد دستگاه دوخت ریلی مکنده علاوه بر کم کردن حجم بسته بندی، سبب افزایش ماندگاری و افزایش طول عمر محصولات می گردد. دستگاه مشابه دوخت ریلی مکنده، دستگاه بسته بندی "وکیوم" می باشد که هوای درون محصول را خلا می کند و در صورت لزوم برای ماندگاری مواد غذایی از آپشن تزریق گاز استفاده می کند.

دستگاه دوخت ریلی صنعتی :

عملکرد دوخت ریلی صنعتی مانند دستگاه دوخت های ریلی نامبرده فوق می باشد با این تفاوت که برای بسته بندی محصولات سنگین وزن بالای 5 تا 25 کیلوگرم  مورد استفاده قرار می گیرد. از دستگاه دوخت ریلی صنعتی بصورت عمودی بهره گرفته می شود و قابلیت پرس محصولات نایلونی با ارتفاع 10 تا 70 سانتی متر را دارد. دستگاه ریلی صنعتی در دو نوع مدل 1120 و  1370 موجود می باشد که تفاوت آن در گرمای دوخت (هیتر دستگاه) می باشد که قابلیت دوخت نایلون های خیلی ضخیم (کاست دار، 4 لایه میکرون بالا) را دارد. از دستگاه دوخت ریلی در کارخانجات، در واحد های تولیدی در تعداد و حجم و بالا استفاده می شود و درصنعت تولید و بسته بندی محصولات بسیار پر کاربرد می باشد.

وی پک :

دستگاه وی پک نمونه ای از دستگاه دوخت می باشد که در صنایع بهداشتی، پزشکی، استرلیزه، صنعتی و .. مورد استفاده قرار می گیرد.  دستگاه وی پک دستگاه متفاوتی می باشد که برای پک کردن نایلون مخصوص بنام نایلون وی پک کاربرد دارند.  این پاکت های منحصر به فرد بصورت یک طرف نایلون و یک طرف نایلون لمینیت شده به کاغذ می باشد. در صنعت بسته بندی و دوخت این جنس پاکت هاا، استفاده از دستگاه وی پک را بسیار پر کاربرد کرده است. سرعت بسته بندی دستگاه وی پک 10 متر بر دقیقه ست و عرض دوخت بر روی پاکت 10 میلی متر بوده و دارای دوخت زیبا بصورت شطرنجی  می باشد.

در بعضی از نایلون های وی پک جهت پرس و دوخت پاکت به جای استفاده از دستگاه وی پک می توان از انواع دستگاه های دوخت ریلی رومیزی، ایستاده، و عمودی بهره گرفت.

 

نويسنده: dastgahpolompplastik ? تاريخ: یک شنبه 27 مهر 1399برچسب:دستگاه دوخت کیسه ای پنوماتیک چیست,پلمپ پلاستیک, ? موضوع: <-CategoryName-> ?

 

نحوه کار دستگاه پرس پلاستیک نایلون خانگی شرکتی سایز بزرگ کوچک 2020

عملکرد دستگاههای پرس پلاستیک به صورت حرارتی است، به این صورت که با گرم کردن پلاستیک دوخت صورت میگیرد. دستگاه دوخت نایلون حرارتی به دو دسته کلی تقسیم میشود :

  • دستگاه دوخت پلاستیک نیمه اتوماتیک
    • دستگاه دوخت پلاستیک پدالی
    • دستگاه دوخت پلاستیک دستی یا رومیزی
  • دستگاه های دوخت نایلون اتوماتیک
    • دستگاه دوخت پلاستیک ریلی

همین حالا برای مشاوره تخصصی رایگان درباره دستگاه‌ دوخت پلاستیک با کارشناسان ویترین نت تماس بگیرید.

پیش از انتخاب و خرید دستگاه دوخت پلاستیک باید 3 مورد زیر را در نظر بگیریم :

  • عرض دهانه پاکت
  • عرض دهانه دوخت
  • نوع ماده ای که می‌خواهیم بسته بندی کنیم

دستگاه دوخت پلاستیک ریلی و دستگاه پرس پلاستیک پدالی از زیر مجموعه های دستگاه دوخت اتوماتیک به حساب می آیند.

 

 

 

 

 

 

دستگاه دوخت پلاستیک یا پرس پلاستیک خانگی در دو نوع دوخت پلاستیک ریلی و دوخت پلاستیک رومیزی موجود است.

دقت کنید که برخی از مدل های دستگاه پرس پلاستیک نیز قابلیت دوخت کیسه های نایلونی را نیز دارند.

در برخی از دستگاههای دوخت نایلون حرارتی که به صورت ریلی و افقی هستند دارای خصوصیاتی از جمله نوارنقالهحرکت دهنده محصول بر روی خط و نیز تاریخ زن هم هستند و به خط تولید این امکان را میدهند که در زمان دوخت مشخصاتی از محصول مانند : تاریخ تولید، تاریخ انقضا، قیمت و غیره را نیز درج کند.  همچنین به دلیل بهره گیری از کانوایر ، میزان تولید افزایش پیدا خواهد کرد.

 

حتما ببینید: 4 نکته‌ی بسیار مهم قبل از خرید دستگاه دوخت پلاستیک

دستگاه دوخت پلاستیک خانگی

دستگاه دوخت پلاستیک یا پرس پلاستیک خانگی در دو نوع دوخت پلاستیک ریلی و دوخت پلاستیک رومیزی موجود است.

هر یک از این دستگاه ها با توجه به ابعاد و سرعت تولید و سایر قابلیت‌های جانبی دوخت پلاستیک، متفاوت هستند و کاربردهای مختلف دارند.

 

دستگاه دوخت پدالی

کاربرد دستگاه دوخت پدالی برای دوخت و بسته بندی کیسه های پلاستیکی از مواد مختلف (ترسبافون، سلفون،متالایز، لمینت، فویل های آلومینیومی و…) به کار میرود. نوع دوخت دستگاه دوخت پدالی معمولا دوخت شطرنجی است و عرض دوختی که انجام می‌دهد 30 سانتی متر تا 100 سانتی متر است.

ویدئوی نحوه کارکرد دستگاه دوخت پدالی

 

برخی از انواع دستگاه پرس پلاستیک، تماما استیل و برخی دارای بدنه کاملا چدنی با رنگ الکتروسونیک هستند.

دستگاه دوخت پدالی پایی سلفون یا همان دستگاه حرارتی پدالی عموما در بسته بندی محصولاتی که سنگین هستند کاربرد دارد، محصولاتی مانند مواد گرانولی و پودری که در کیسه‌های بزرگ بسته بندی می‌شوند مانند کیسه‌های بزرگ قند و شکر، مواد شوینده و ....

موارد مصرف دستگاه دوخت پدالی در دوخت و بسته بندی  کیسه های پلاستیکی از مواد مختلف (ترسبافون، سلفون،متالایز، لمینت، فویل های آلومینیومی و…) به کار میرود

دستگاه دوخت پلاستیک ریلی

دستگاه دوخت پلاستیک ریلی افقی و یا دستگاه دوخت ریلی پلاستیک یکی دیگر از انواع دستگاه های پرس پلاستیک نیمه اتوماتیک است که برای بسته بندی پلاستیک در مواردی که تیراژ تولید بالاست استفاده میشود.

ویدئوی نحوه کارکرد دستگاه دوخت ریلی افقی

 

مدل های دستگاه دوخت پلاستیک ریلی افقی و عمودی است که در مواردی با داشتن تایمر و درج تاریخ محصول میزان تولید را بیش از پیش بالا میبرد.
دستگاه دوخت ریلی محدودیتی در عرض دوخت ندارد و نوع دوختی که انجام می‌دهد دوخت ساده با 1 خط دوخت است.

مدل های دستگاه دوخت پلاستیک ریلی افقی و عمودی است که در مواردی با داشتن تایمر و درج تاریخ محصول میزان تولید را بیش از پیش بالا میبرد

 

دستگاه دوخت پلاستیک رومیزی یا دستی

دستگاه دوخت پلاستیک رومیزی عموما در مصارف خانگی مورد استفاده قرار میگیرد. نسبت به بقیه انواع دستگاه های دوخت پلاستیک، ارزان تر است و جزء ساده ترین دستگاه های پرس پلاستیک است به حساب می‌آید. عرض دوخت دستگاه دوخت پلاستیک رومیزی به طور معمول 2 میلی متر، 5 میلی متر و 8 میلی متر است.

بسته به طول دهانه متفاوت، دستگاه دوخت پلاستیک رومیزی خود نیز دارای مدل های مختلف میباشد.

به این موضوع توجه داشته باشید که دستگاه دوخت پلاستیک رومیزی، برای بسته بندی پلاستیک با تیراژ پایین کاربرد دارد و برای راه اندازی کسب و کارهای خانگی بسیار کاربردی است و یکی از 5 دستگاه بسته بندی خانگی پر کاربرد به شمار می‌رود.

دستگاه دوخت پلاستیک رومیزی عموما در مصارف خانگی مورد استفاده قرار میگیرد

 

دستگاه دوخت پلاستیک دست دوم

مانند انواع دیگر دستگاه های بسته بندی مواد غذایی، خرید و فروش دستگاه های دوخت پلاستیک دست دوم هم در بازار اتفاق میافتد. اما نکته ای که بسیار باید در مورد دستگاه دوخت پلاستیک دست دوم در نظر گرفت، نداشتن آگاهی مشتری از جزئیات دستگاه پرس پلاستیک و همچنین میزان کارکرد آن است.

به نظر میرسد با توجه به قیمت پایین دستگاه دوخت پلاستیک، خرید دستگاه نو و کارنکرده آن، به صرفه تر و قابل توجیه تر باشد.

 

قیمت دستگاه پرس پلاستیک

در مورد قیمت دستگاه های دوخت پلاستیک باید به استیل بودن و یا نبودن دستگاه بسیار توجه کرد. دقت کنید که در مورد بسته بندی مواد غذایی جهت کسب مجوز های لازم از طرف وزارت بهداشت، حتما باید از نوع استیل آن خریداری بفرمایید.

بیشترین مواردی که پس از خرید دستگاه های دوخت پلاستیک، هزینه ساز میشود مربوط به تعمیرات دستگاه دوخت پلاستیک یا قطعات دستگاه دوخت نایلون است. اطلاعات دقیق به همراه نحوه کارکرد و قیمت دستگاه های دوخت پلاستیک را میتوانید در ویترین نت نیز ببینید یا با کارشناسان ما تماس بگیرید تا بهترین و مناسب ترین دستگاه دوخت پلاستیک را به شما معرفی کنیم.

این قطعات عبارتند از :

چند مورد از  قطعه مصرفی بسیار مهم دستگاه های دوخت پلاستیک :

  • تایمر دستگاه پرس نایلون پدالی
  • رله دستگاه دوخت نایلون ریلی
  • ترموستات دستگاه پرس پلاستیک

با توجه به نوع موادی که قصد بسته بندی آن را دارید (خوراکی و غیر خوراکی) ، و نیز میزان تیراژ تولید (استفاده از نوع ریلی) و بقیه مواردی که در بالا ذکر کردیم، میتوانید نوع مورد نظر خود را انتخاب و خریداری کنید.

از ۴ رای
 
انواع دستگاه دوخت پلاستیکدستگاه پرس پلاستیکدستگاه دوخت نایلوندستگاه پرس حرارتی نایلوندستگاه دوخت حرارتیدستگاه دوخت پلاستیک رومیزینحوه کار دستگاه دوخت پلاستیکدستگاه دوخت پلاستیک خانگیدستگاه دوخت پلاستیک دستی
نويسنده: dastgahpolompplastik ? تاريخ: یک شنبه 27 مهر 1399برچسب:نحوه کار دستگاه پرس پلاستیک نایلون,پلمپ پلاستیک, ? موضوع: <-CategoryName-> ?

انواع دستگاه دوخت پلاستیک باطری خور شارجی شارزی برقی دستی اتوماتیک

 

نحوه کار دستگاه پرس پلاستیک نایلون,پلمپ پلاستیک

 

انواع دستگاه دوخت پلاستیک باطری خور

 

دستگاه دوخت رومیزی مدل ۵۰ سانت

انواع دستگاه دوخت پلاستیک کوچک به منظور پرس کردن و چسباندن دو لبه بسته بندی های پلاستیکی به کار می روند.
این دستگاه ها بع علت داشتن ابعاد کوچک و قابل جابجایی و حمل راحت موارد استفاده فراوانی دارند.
این دستگاه های کوچک به وسیله فشاری که با دست بر قسمت بالایی دستگاه وارد می شود و حرارت فک ها عمل دوخت را انجام می دهند.
انواع مختلف این دستگاه از لحاظ ابعاد دوخت با یکدیگر متفاوت می باشند و شامل 20، 30، 40، 50 و 100 سانتیمتری می باشند.
این دستگاه های کوچک در دو نوع کاتر دار و بدون کاتر تولید می شود که نوع کاتر دار به منظور بریدن نایلون اضافی بعد از دوخت و جدا کردن آن از رول به کار می رود.
این دستگاه به صورت دستی و رومیزی استفاده شده و دارای تایمر برای تنظیم زمان دوخت نیزمی باشند.

دستگاه دوخت پلاستیک کوچک

دستگاه دوخت پلاستیک کوچک خانگی مناسب چه نایلونی ست؟

دستگاه دوخت پلاستیک کوچک خانگی با اینکه از اتمام انواع دستگاه های دوخت ارزان تر، ساده تر و کوچکتر می باشد کارایی فوق العاده ای دارد و قادر است برای پرس انواع پلاستیک، نایلون، سلفون و فیلم های آلومینیومی به کار رود.
بنابراین از این دستگاه پرکاربرد می توان در تمامی عطاری ها، رستوران ها‌، فروشگاه ها و همچنین در مصارف خانگی استفاده نمود.
برخی از دستگاه های دوخت پلاستیک خانگی مناسب دوخت های عریض 80 تا 100 سانتیمتری می باشند و به راحتی می توانند کار دستگاه های پدالی بزرگ را انجام دهند، جنس این دستگاه دوخت عریض معمولا آلومینیومی می باشد.
انواع دستگاه های دوخت پلاستیک با توجه به اندازه نایلون مورد نظر برای بسته بندی تهیه می شوند علاوه بر اندازه دوخت عرض دوخت آن ها هم با یکدیگر متفاوت و از 2 تا 8 میلیمیتر متغیر می باشد.

 

قیمت دستگاه دوخت پلاستیک کوچک چقدر است؟

دستگاه های دوخت پلاستیک دستی از سایز های کوچک تا بزرگ تولید شده و هر کدام متناسب با اندازه دوخت مورد نظر تهیه و خریداری می شوند.
کوچکترین دستگاه دوخت پلاستیک مربوط به اندازه دوخت 15 تا 20 سانتیمتر می باشد و با این دستگاه می توان بسته بندی های خیلی کوچک را پرس و دوخت زد.
کار با این دستگاه هم مثل دیگر دستگاه های دوخت ساده می باشد که پس ازبه برق زدن فک های حرارتی دستگاه کم کم گرم شده و با قرار دادن پلاستیک  بر روی دستگاه و فشار دادن اهرم آن عمل دوخت انجام می گیرد.
این دستگاه کوچک نیز مجهز به تایمر می باشد.
قیمت دستگاه دوخت پلاستیککوچک با توجه به برند، ابعاد و جنس بدنه متفاوت می باشد و حدود قیمت آن از 200 هزار تومان به بالا می باشد.
برای اطلاع از قیمت دقیق دستگاه مورد نظر می توانید از طریق تلفنی و با دادن مشخصات  کامل دستگاه قیمت آن را استعلام نمایید.

قیمت دستگاه دوخت پلاستیک کوچک

مصرف برق دستگاه دوخت پلاستیک دستی کوچک

دستگاه دوخت پلاستیکی دستی کوچک یکی از به صرفه ترین دستگاه ها از لحاظ اقتصادی می باشد.
چرا که قیمت آن از تمامی دستگاه های دوخت کمتر می باشد، مصرف برق آن نیز بسیار کم است و با سرعت می توان تعداد زیادی بسته بندی پلاستیکی را به وسیله آن با کیفیت بالا دوخت زد.
این دستگاه با برق تک فاز خانگی و 220 ولت کار می کنند.
دارای گارانتی معتبر می باشند و همراه با آن ها یک المنت یدکی اضافه نیز تحویل داده می شود تا در صورت خراب شدن المنت دستگاه از آن استفاده گردد.
جنس بدنه این دستگاه های کوچک فلزی یا آلومینیومی می باشد و از دوام و استحکام خوبی برخوردار هستند.
این دستگاه ها دارای تایمر برای تنظیم کار دستگاه نیز می باشند و اساس کار همه آن ها استفاده از سیستم حرارتی و داغ شدن المنت می باشد.

دستگاه دوخت پلاستیک دستی کوچک

کاربردهای دستگاه دوخت پلاستیک دستی

دستگاه دوخت پلاستیک دستی همانطور که گفته شد ساده ترین و پرکاربرد ترین دستگاه دوختمی باشد، چرا که به علت کوچک بودن به راحتی می توان آن را به همه مکان ها حمل کرد و از آن درهر جایی استفاده نمود.
این دستگاه دوخت کوچک برای پرس درب بسته بندی انواع آجیل، خشکبار، شکلات، نان، ظروف یکبار مصرف، اسباب بازی و غیره که از جنس پلاستیک های نایلونی، سلفون و فویل آلومینیوم می باشند به کار می رود.
انواع کاتر دار دستگاه دوخت دستی قادر می باشد بسته بندی را از رول پلاستیک برش زده و جدا نماید.
این دستگاه دوخت دستی در تمامی فروشگاه ها، قنادی ها و کارگاه های کوچک و در منزل استفاده می گردد و در مدت زمان کوتاهی به وسیله آن می توان درب بسته بندی ها را به راحتی پرس نمود.

 

 

برچسب ها: انواع دستگاه دوخت پلاستیک, دستگاه دوخت پلاستیک دستی, دستگاه دوخت پلاستیک کوچک,قیمت دستگاه دوخت پلاستیک

نويسنده: dastgahpolompplastik ? تاريخ: یک شنبه 27 مهر 1399برچسب:انواع دستگاه دوخت پلاستیک باطری خور,پلمپ پلاستیک, ? موضوع: <-CategoryName-> ?

دستگاه دوخت رومیزی مدل ۵۰ سانت تایمر دار سفید خال خالی

 

دستگاه دوخت پدالی پنوماتیک دستی,پلمپ پلاستیک

 

 دستگاه دوخت کیسه ای پنوماتیک چیست,پلمپ پلاستیک

دستگاه دوخت رومیزی مدل ۵۰ سانت تایمر دار سفید خال خالی

 


۰ تومان

ترانس دستگاه با بهترین نوع آهن ترانس و سیم مسی ساخته شده است .

مناسب استفاده درآشپزخانه ، منزل ، مغازه ، کارگاه ، و فروشگاه می باشد .

 

براي کسب اطلاعات بيشتر و خريد محصول با واحد فروش شرکت تماس حاصل فرماييد :

افزودن به سبد خرید

شناسه محصول: SH.800.50 دسته: دستگاه دوخت پلاستیک برچسب: Plastic Press, SH800.50, اجناس دست دوم, دستگاه پرس پلاستیک, دستگاه پرس پلاستیک تایمردار, دستگاه دوخت رومیزی, دستگاه دوخت رومیزی مدل 50 سانت تایمر دار, دستگاه دوخت رومیزی50سانت تایمردار, دوخت پلاستیک ارزان
9

3

3

توضیحات

 

مشخصات محصول :

رنگ الکترواستاتیک ، برق تک فاز ، تایمردار ،

ترانس دستگاه با بهترین نوع آهن ترانس و سیم مسی ساخته شده است .

مناسب استفاده درآشپزخانه ، منزل ، مغازه ، کارگاه ، و فروشگاه می باشد .

تایمر : دارد

دودوخت : ندارد

دوخت و برش : ندارد

روش استفاده از دستگاه :

برای استفاده ازاین دستگاه ابتدا دستگاه را به مدت ۱۰دقیقه روشن گذاشته تاگرم شود سپس تایمر انرا مناسب با کارخودتنظیم کنید و درآخر نایلون یا سلفون مورد نظر را روی هم قرارداده و به روی قسمت مشخص دستگاه گذاشته و اهرم دستگاه پرس را به سمت پایین به مدت ۳تا۵ثانیه ( درصورتی که دستگاه کاملا گرم شده باشد) فشارداده و سپس اهرم را به بالا هدایت کنید . مشاهده میکنید که دوطرف نایلون یا پلاستیک مورد نظر به یکدیگر متصل شده است .

نويسنده: dastgahpolompplastik ? تاريخ: یک شنبه 27 مهر 1399برچسب:دستگاه دوخت رومیزی مدل ۵۰ سانت,پلمپ پلاستیک, ? موضوع: <-CategoryName-> ?